Условия за ползване

I. ВЪВЕДЕНИЕ

Добре дошли в официалния сайт на Boutique Events Agency!

Радваме се, че сте тук и се интересувате от нашите услуги.

1.Информация за нас

Сайтът www.boutique-events.bg е собственост и се управлява от „Агора Солюшънс” ЕООД.

Агенция Boutique Events е специализирана в планирането, организирането и продуцирането на луксозни събития – частни и корпоративни, в България и чужбина. Избирайки да работите с Boutique Events, вие си гарантирате спокойствието, че вашето събитие ще бъде майсторски планирано и професионално организирано.

Ние ще приемем вашата визия и ще я превърнем в реалност с много въображение, търпение и безупречно внимание към детайла.

2. Приложимост на Общите условия

Целта на този документ е да Ви информира, като потребител на уебсайта www.boutique-events.bg и/или наш клиент, относно условията за ползване на уебсайта и услугите, които предоставяме.

Преди да използвате уебсайта, съветваме ви да прочетете настоящите Общи условия, тъй като с използването на този уебсайт вие се съгласявате да бъдете правно обвързани с тези условия. Няма да можете да продължите да използвате уебсайта, ако не приемете тези Правила и условия.

Ние си запазваме правото да преразглеждаме и изменяме Уебсайта и настоящите Общи условия по всяко време, без да Ви уведомяваме. Ваша отговорност е да проверявате тази страница редовно, за да сте сигурни, че сте запознати с последните редакции на условията, които предлагаме.

 

II. ПРЕДМЕТ

3. Тези правила и условия:

1). очертават основните правила и условия, приложими за ползване на услугите на Boutique Events Agency („Ивент Организатор“), достъпни на www.boutique-events.bg („Уебсайта“). Тази информация може да бъде намерена в Раздел VI от настоящите Общи условия.

2). урежда реда и условията, при които можете да използвате уебсайта www.boutique-events.bg, Вашите права и отговорности във връзка с това и урежда отношенията между Boutique Events („Доставчик“) и използващите уебсайта, като потребители. Тази информация може да бъде получена от Раздел VII от настоящите Общи условия.

4. Ако не сте съгласни с тези Правила и условия, нямате право да осъществявате достъп или да използвате този уебсайт по никакъв начин и трябва да ви помолим да напуснете.

5. Използвайки уебсайта:

(1) Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласявате да бъдете обвързани от тези Правила и условия, Политиката за поверителност и Политиката за бисквитки на Boutique Events, които уреждат отношенията между Организатора на събитието, Клиентите на събитието и трети страни, възникващи във връзка с използването на този уебсайт, системите и функционалността, предоставени от Boutique Events.

(2) Настоящите Правила и условия трябва да се четат във връзка с Политиката за поверителност и Политиката за бисквитки. Тези три документа представляват целия Договор между нас и вас и заместват всяко предварително разбиране или споразумение между нас, свързано с използването на уебсайта от ваша страна и вашите права и задължения във връзка с това.

(3) В този документ са регламентирани само основните условия на нашата работа при организирането на събития. Останалите условия, при които работим, са специфични за всяко конкретно събитие и се договарят допълнително в индивидуалните договори, които Boutique Events сключва със своите клиенти.

6. Да се ​​запознаете с Политиката за поверителност и Политиката за бисквитки на уебсайта www.boutique-events.bg

7. В подробности, щракнете върху връзките в този текст за бърз достъп или отворете документите в долната част на уебсайта.

III. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОРГАНИЗАТОРА/ДОСТАВЧИКА. НАДЗОРНИЦИ.

(1) Кои сме ние и как да се свържете с нас:

Наименование: „Агора Солюшънс“ ЕООД, DBA „Boutique Events“
ЕИК 207888445
Данни и адрес на управление: София 1000,
ул. Граф Игнатиев 11
Данни за контакт: Тел: + 359 (0) 899108147
E-mail: info@boutique-events.bg

(2) Надзорни органи, към които можете да се обърнете във връзка с правата си:

Комисия за защита на данните
Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” 2,
Тел: 02/91-53-519
Факс: 02/91-53-525
Електронна поща: kzld@cpdp.bg
Уебсайт: www.cpdp.bg

3) Комисия за защита на потребителите

Адрес: София 1000, ул. „Врабча” 1, ет. 3, 4 и 5
Тел: 02/9330565
Факс: 02/9884218
Електронна поща: info@kzp.bg
Уебсайт: www.kzp.bg

IV. ДЕФИНИЦИИ

8. За целите на настоящите Общи условия термините имат следните значения:

Уебсайт“ и/или „www.boutique-events.bg“ – обособено място в световната мрежа, достъпно чрез Uniform Resource Locator (URL) чрез HTTP, HTTP5 или друг стандартизиран протокол и съдържащо файлове, плъгини, звук-картина, изображения и други материали и ресурси с електронен адрес https://boutique-events.bg/ и или https://boutique-events.bg/en/ .

„Бутикови събития“, „Организатор на събития“, „Организатор на събития“, „Агент на събития“ и „Доставчик“, „Ние“ и „Нашите“ – „Агора Солюшънс” ЕООД

„Клиент“, „Потребител“, „Клиент“, „Вие“ и „Вашият“ – всяко лице, използващо този уебсайт и нашите услуги.

V. ЦЕЛ НА УЕБСАЙТА. ХАРАКТЕРИСТИКИ

9. Уеб сайтът е създаден с информационна цел и има за цел да ви предостави информация за нашите услуги и събитията, които организираме.

10. В отделните раздели на сайта ще получите информация за:

Обща информация за Event Agency „Boutique Events“, линкове към раздели „Услуги“, „Портфолио“ и „Екип“, (в раздел „Начало“);

Отзиви на наши клиенти (в раздел „Начало„);

Информация за нашия екип (в раздел „За нас„);

Информация, снимки и видео от събития, организирани от Boutique Events (в раздел „Галерия“);

Информация за отделните услуги, които предоставяме и нашите пакетни предложения (в раздел „Услуги“);

Данни за връзка със Събитийна агенция „Бутикови събития” и възможност за изпращане на съобщение директно до нас чрез контактната форма (в секция „Контакти”);

11. Сайтът www.boutique-events.bg е създаден с :

информационна цел и не е предназначен за електронна търговия и не е „електронен магазин“ по смисъла на § 1, ДР, т. 87 от ЗДДС. През този уебсайт не се извършва продажба на стоки/услуги чрез договор от разстояние по чл.45 от Закона за защита на потребителите, чрез предоставяне на възможност на клиента да избере стоки/услуги чрез пазарска кошница или по друг начин, или чрез предоставяне на информация за контакт с купувача, адрес за доставка и начин на плащане. Не се купуват стоки или предоставят услуги чрез уебсайта и не се правят поръчки или доставки.

VI. НАШИТЕ УСЛУГИ

Настоящият раздел урежда отношенията между Ивент агенция „Бутикови събития” (наричана по-долу „Организатор”) и лицата, сключили договор с Организатора на събитието (наричани по-долу „Клиенти”).

12. Връзка между клиентите и организатора на събития

(1). Клиенти (домакини на събития) – сключват договор с Организатора на събития за предоставяне на договорения пакет от услуги по организиране на събития срещу заплащане. Организаторът на събитието започва да изпълнява изброените договорни задължения при подписване на договора и при получаване на таксата и приключва в деня на събитието или в деня на последното събитие, което Организаторът на събитието се е съгласил да координира веднага след приключване на събитието.

(2). Всеки от домакините се счита за Клиент в процеса на комуникация с Организатора на събития, което означава, че всяка заявка или информация, предоставена от един от тях, се съгласува вътрешно от всички тях. Организаторът на събитието не носи отговорност за неудобства, произтичащи от действия, които не са били предварително обсъдени и/или съгласувани с него от Клиентите.

(3). Организаторът на събития може също да действа като посредник и да извършва плащания за и от името на Клиентите към доставчиците на услуги. Организаторът на събития не е договорна страна в тези отношения. Договорите се сключват между доставчика и клиентите. Организаторът на събития действа като посредник само след получаване на такава заявка от Клиентите.

(4). Организаторът на събития не носи отговорност пред Клиентите за задължения на Доставчиците на услуги и не носи отговорност пред Доставчиците на услуги за задължения, поети от Клиентите.

13. Изпълнение на услуги

(1). Организаторът на събития се съгласява да проявява разумна грижа и умения при предоставянето на всички услуги, договорени съгласно настоящите Общи условия и индивидуалния договор, сключен с Клиента, като се вземат предвид най-добрите интереси на Клиента. Организаторът на събития ще извършва консултации с клиенти, внимателен подбор и надзор на доставчици и подизпълнители.

(2). Нищо в настоящите Правила и условия и договорите между Организатора на събитието и Клиентите няма да се тълкува като създаване на взаимоотношения служител-работодател между Организатора на събитието и Клиентите, а по-скоро това ще бъде взаимоотношение на сътрудничество на взаимно професионално уважение, учтивост и внимание. Организаторът на събития е независим изпълнител, а не служител на Клиентите.

(3). Ако събитието го изисква, Организаторът на събитието ще осигури подизпълнители за извършване на определени дейности. Решението за използване на подизпълнители е по преценка на Организатора на събитието.

(4). Клиентите ще осигурят на Организатора на събития достатъчно време за реакция и ще осигурят разумни времеви рамки за изпълнение на договорените дейности. Спешните проекти, новите заявки, направени в определени часове преди крайния срок на събитието, и проектите, изискващи работа през уикенда или празника, може да подлежат на допълнителни такси. Организаторът на събития си запазва правото да откаже всяка заявка за услуга по свое усмотрение без обяснение на Клиентите.

(5). Промените и допълненията към обхвата на работата, поискани от Клиентите и направени от Организатора на събития след одобрена оферта, се считат за заявки за промяна и може да подлежат на допълнителни такси.

(6). Организаторът на събитието има право да се отклони от договорените услуги по свое усмотрение, когато това е в интерес на Клиентите. Всички промени трябва да бъдат съобщавани на Клиентите своевременно.

14. Управление на подизпълнители

(1). Въз основа на предварителни разговори Организаторът на събитието ще събере оферти от подходящи доставчици, според желанията на Клиента и за посочените такси, в рамките на прогнозния бюджет на събитието, който подлежи на промяна в зависимост от окончателния избор на място, сценарий на деня на събитието, избор на услуги, доставчици, избрани от Клиента, брой гости и др.

(2). Организаторът на събитието ще прояви разумна грижа и умения при намирането и препоръчването на всички доставчици за клиентите. Организаторът на събитието не носи отговорност за поведението и/или изпълнението на който и да е Доставчик. Доставчиците ще правят предложения на клиентите. Единствената отговорност на клиентите е да наемат, преговарят и плащат или организират плащане на всички доставчици, както е договорено.

(3). Ако Клиентите изберат да резервират други доставчици, въпреки препоръката или без да се консултират с Организатора на събитието, Организаторът на събитието не носи отговорност за качеството на услугите, предоставяни от тези доставчици. Всички такси или разходи, направени от тях, се поемат от Клиента.

(4). В случай на отказ на Доставчик да изпълни услуга, Организаторът на събитието може да замени Доставчика с нов Доставчик след предварително уведомяване на Клиентите, по свое усмотрение, като всички допълнителни разходи се заплащат от Клиентите.

15. Цени и разходи

  • Договореното възнаграждение и разходи на Организатора на събития ще бъдат подробно описани във всеки отделен договор и не включват разходите за банкови такси, преводи, разходи или такси, направени от други доставчици. Тези разходи ще бъдат поети от Клиентите.
  • Допълнителни споразумения или промени, засягащи договорените услуги или цени, трябва да бъдат изрично договорени от страните в писмен вид.

16. Задължения на клиентите

(1). Клиентите се съгласяват да проявяват дължимата грижа, сътрудничество и уважение към дейностите на Организатора на събитието по отношение на подготовката на събитието.

(2). От клиентите се изисква да предоставят на Организатора на събития подробна информация за своите планове и идеи и да информират Организатора на събития своевременно за всички промени, които могат да настъпят в това отношение.

(3). Организаторът на събитието може да изисква подробна информация, за да отговори на очакванията на клиентите, за да гарантира най-високо качество на техните услуги.

(4). От клиентите се изисква да предоставят на организатора на събитието информация в рамките на период от време, договорен между страните, преди деня на събитието, включително, но не само: списък с гости, разпределение на масите, информация за връзка с гостите и др.

(5). Отговорност на Клиентите е също така да предоставят на организатора на събитието имена, телефонни номера и данни за контакт на всички доставчици, участващи в събитието, веднага след тяхното ангажиране.

(6). Клиентите носят отговорност за предоставянето на точна, вярна и пълна информация, необходима за изпълнение на договорените услуги.

(7). Клиентите носят отговорност, ако материалите и данните, предоставени от тях на Организатора на събития, нарушават авторски права, търговски марки, патенти, произведения и др.

(8). Клиентите се задължават да заплатят на Организатора на събитието, подизпълнителите и/или доставчиците за всички разходи, направени при организацията на събитието.

(9). Клиентите не могат да променят датата, часа или мястото на събитието, без първо да се свържат и да уведомят Организатора на събитието за тези промени, за да се определи дали той е на разположение да предостави договорените услуги. Ако Клиентите не уведомят Организатора на събитието, последният се освобождава от всички договорни задължения и по никакъв начин не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си към Клиентите.

(10). Клиентите се съгласяват, че в случай на промяна на датата на събитието всички разходи, включително, но не само депозити и такси, не подлежат на възстановяване и прехвърляне и са отговорност единствено на Клиентите.

(11). Клиентите се съгласяват, че промените в последния момент могат да повлияят на качеството на събитието и че организаторът на събитието не носи отговорност за тези компромиси в качеството.

(12). Клиентите поемат пълна отговорност за приемане на извършената работа.

17. Отговорност на организатора на събитието

(1). За услуги, за които Организаторът на събития не действа като главен изпълнител, а само като посредник между Клиентите и доставчиците на услуги, Организаторът на събития не носи отговорност за изпълнението на която и да е услуга от който и да е доставчик, нито за задължения, които са забавени/неизпълнени и произтичат от договори между Клиентите и трети страни, включително забавени плащания към доставчици.

(2). Организаторът на събитието не носи отговорност:

  • За закъснения или нередности при обработката на документи, закъснения или анулации, причинени от забавена доставка или липса на информация и/или неверни или непълни документи и данни, предоставени от Клиентите.

 

  • За всякакви злополуки, наранявания или щети, претърпени по време на събитието, освен ако не са причинени от изрична небрежност на Организатора на събитието.

 

  • В случай, че член на екипа на организатора на събитието не може да присъства и да предостави услуги в деня на събитието поради заболяване, хоспитализация, злополука, транспортна повреда/прекъсване, затруднения в трафика, природни бедствия като лошо време или други непредвидени препятствия, или друга причина.

 

  • За външни събития, предотвратяващи осъществяването на събитието, като пожар, наводнение, земетресение или други природни или причинени от човека явления.

 

  • За загуба, увреждане на престижа или репутацията и/или загуба на стоки, данни или информация или всякакви преки, косвени щети, лични и икономически загуби, разходи, щети, такси или разноски, понесени или понесени от присъстващите на събитието в резултат на тяхното участие в него.

 

  • За разходи, направени от Клиентите и гостите по време на събитието, както и за допълнителни разходи, направени от Клиентите поради промени.

 

(3). Разпоредбите на този член остават в сила след приключване на събитието.

18.Форсмажорни обстоятелства.

Организаторът на събития не носи отговорност пред клиентите, ако бъде възпрепятстван или забавен да изпълни задълженията си или да продължи дейността си поради действия, събития, пропуски или злополуки извън неговия разумен контрол, включително, но не само, стачки, повреда на комунална или транспортна или телекомуникационна мрежа, стихийни бедствия, война, бунт, граждански вълнения, злонамерени щети, спазване на закон или правителствена заповед, правило, наредба или посока, авария, повреда на инсталация или машина, пожар, наводнение, буря или невъзможност на доставчици или подизпълнители да изпълнят задълженията си, при условие че Клиентите са уведомени за такова събитие и очакваната му продължителност.

19. Интелектуална собственост

(1). Авторските права върху концепциите за събития, създадени от Организатора на събития, са и остават собственост на Организатора на събития. Клиентите нямат право да ги предоставят или продават на трети страни.

(2). Клиентите нямат право да изпълняват концепциите за събития, създадени и предоставени от Организатора на събитието без нейното предварително писмено разрешение и без плащане на Организатора на събитието на справедлива и разумна такса за всяко използване и за всяко следващо използване.

(3). Клиентите се съгласяват, че фотографът и видеооператорът ще предоставят на Организатора на събитието пълни галерии от снимки и видеоклипове на събитието, направени преди, по време и след събитието.

(4). Клиентите се съгласяват, че Организаторът на събитието може да използва, възпроизвежда и/или публикува по всякакъв начин техни снимки и видеоклипове на www.boutique-events.bg уебсайт и на всички уебсайтове, канали, блогове и социални мрежи, управлявани от Организатора на събитието, включително, но не само: YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn и т.н., както и канали и блогове на социални медии, в блогове на трети страни, във вестници, списания и телевизионни канали, за рекламни и търговски цели и да бъдат използвани от Организатора на събитието по негово усмотрение изцяло или частично, както Организаторът на събитието сметне за добре, без ограничение във времето и по какъвто и да е начин на използване, предвиден от закона, и че може да позволи на други да правят същото по свое усмотрение и без ограничение във времето и по какъвто и да е начин на използване, предвиден от закона, без да е необходимо Организаторът на събитието.

(5). Организаторът на събитието няма да публикува снимки или видеоклипове, които съдържат лични данни на гостите на събитието.

(6). Авторските права върху всички снимки, аудио и видео записи от събитието принадлежат на авторите на произведенията. Организаторът на събитието урежда отношенията си с тях индивидуално.

(7). Организаторът на събитието няма контрол върху каквито и да било снимки, аудио и видео записи или връзки, споделени от лица, присъстващи на събитието и/или от авторите на произведенията, и не поема отговорност за тяхното съдържание, качество или авторство.

20. Правила за комуникация между страните

(1) За да изпълни задълженията си, Организаторът на събития не е обвързан с конкретно работно време, брой служители, часове, графици и др.

(2) Комуникацията между Клиентите и Организатора на събитието се осъществява изключително чрез имейл или телефонни разговори, разговори на живо и срещи.

21. Конфиденциалност

Страните се съгласяват да пазят поверителността на информацията, придобита в резултат на делови отношения, произтичащи от сключения между тях договор, преди, по време и след прекратяване на договора.

VII. ИЗПОЛЗВАНЕ НА УЕБСАЙТА.

Този раздел и следващите раздели уреждат отношенията между Агора Солюшънс ЕООД, DBA “Boutique Events” (наричано по-долу „Доставчик”) и всяко лице, използващо уебсайта (наричано по-долу „Потребител”).

22.Достъп до уебсайт

(1) Достъпът до нашия уебсайт е безплатен и се предоставя „както е“ и на база „както е наличен“. Можем да променим, спрем или прекратим нашия уебсайт (или част от него) по всяко време и без предупреждение.

(2) Ние няма да носим отговорност пред вас по никакъв начин, ако уебсайтът (или която и да е част от него) е недостъпен по всяко време или за какъвто и да е период.

(3) Ваша отговорност е да предприемете всички необходими мерки за безопасен достъп до нашия уебсайт.

23.Интелектуална собственост

(1). Съдържанието, включено в нашия уебсайт, авторските права и други права върху произведения, разположени на уебсайта, освен ако изрично не е посочено друго, принадлежат на Доставчика или са възложени на Доставчика от авторите на произведенията.

(2). Цялото съдържание на уебсайта, включително неговият дизайн, графики, текст, форматиране, звуци, снимки, изображения, софтуер и други материали и информация, както и подборът и подредбата им (наричани заедно „Съдържанието“) представляват обекти на интелектуална собственост, правата върху които са защитени от българското законодателство.

(3). Всички права върху съдържанието на уебсайта са запазени.

(4). Нямате право да копирате, възпроизвеждате, модифицирате, променяте, предавате на трети страни, променяте и/или създавате производни произведения от Уебсайта, качвате, предавате и/или разпространявате произведения на интелектуална собственост от Уебсайта по какъвто и да е начин без предварителното писмено разрешение на Доставчика, освен ако изрично е посочено тук. Доставчикът не ви предоставя никакви права върху Съдържанието.

(5). Доставчикът ви предоставя ограничен, личен, непрехвърляем достъп до и използване на уебсайта, съдържанието и информацията на уебсайта, а именно ние ви позволяваме да разглеждате съдържанието на уебсайта само за ваша лична, некомерсиална употреба. Нямате право да използвате по друг начин Съдържанието за лични, обществени или търговски цели.

24. Връзки към уебсайтове на трети страни

(1). Нашият уебсайт може да включва връзки (хипервръзки) към други уебсайтове, социални мрежи и платформи. Освен ако не е изрично посочено, тези сайтове не са под наш контрол. Включването на връзка към друг уебсайт в нашия уебсайт е само за информационни цели и не предполага никакво одобрение от Нас на самите уебсайтове или тези, които ги контролират. Връзките към свързани сайтове се предоставят единствено за Ваше удобство. Ако използвате тези връзки, ще напуснете нашия уебсайт.

(2). Доставчикът:

  • Не поема отговорност за съдържанието на уебсайтове на трети страни и не гарантира, че това съдържание е качено законно и че авторските права върху това съдържание са уредени между собствениците на уебсайта и авторите на произведенията.
  • Не контролира уебсайтове, собственост на трети страни.
  • Не прави никакви декларации или гаранции по отношение на коректността, точността, законността или качеството на каквото и да е съдържание, софтуер, услуга или приложение, намерени на който и да е свързан уебсайт.
  • Не носи отговорност за наличността на свързаните сайтове или стоките и услугите, предлагани на такива сайтове.


(3). Ако решите да получите достъп до други сайтове, вие го правите на свой собствен риск и риск.

(4). Наличието на връзка към друг сайт не означава, че Доставчикът е одобрил неговото съдържание, стоки или услуги, предоставяни на или чрез този сайт.

(5). Препоръчваме ви да прочетете Условията за ползване и Политиката за поверителност на всички други уебсайтове, които посещавате.

25. Вируси, зловреден софтуер и сигурност

(1) Проявяваме всички разумни умения и грижи, за да гарантираме, че нашият уебсайт е свободен от вируси и друг зловреден софтуер. Ние не поемаме отговорност за каквито и да е загуби или щети в резултат на вирус или друг злонамерен софтуер, разпространена атака за отказ на услуга или друг вреден материал или събитие, което може да повлияе неблагоприятно на вашия хардуер, софтуер, данни или друг материал, който възниква в резултат на използването на нашия уебсайт (включително изтегляне на каквото и да е съдържание от него) или всеки друг сайт, посочен на нашия уебсайт.

(2) Ние не поемаме никаква отговорност, произтичаща от каквото и да е прекъсване или недостъпност на нашия уебсайт в резултат на външни причини, включително, но не само, повреда на оборудването, повреда в комуникационната мрежа, природни събития, военни действия или законови ограничения и цензура.

26. Права и задължения на Доставчика

(1) До максималната степен, позволена от закона, ние прилагаме всички мерки, декларации и гаранции (независимо дали изрични или подразбиращи се), които могат да се прилагат към нашия уебсайт или всяко съдържание, включено в него.

(2) Доставчикът ще полага дължимата грижа, за да гарантира, че:

  • Уебсайтът ще отговаря на изискванията и целите, за които е създаден,
  • Достъпът до уебсайта ще бъде безплатен, непрекъснат, непрекъсваем, навременен, сигурен и без грешки, доколкото това зависи от Доставчика;
  • Резултатите, които могат да бъдат получени от използването на уебсайта, ще бъдат точни и надеждни,
  • В случай на грешки в сайта ние ще ги коригираме веднага щом бъдат открити;

 

(3) Доставчикът има право:

по свое усмотрение да:

  • Публикува на уебсайта всяка информация и съдържание, свързани с неговата дейност, и да променя, премахва и ограничава достъпа до такава информация по всяко време;
  • Да използва неограничено време снимки, видеозаписи и материали, по свое усмотрение, като ги показва на трети лица, включва ги в портфолиото си и/или ги използва по какъвто и да е начин с цел популяризиране/представяне/реклама на своя бизнес, включително при преговори за привличане на нови клиенти и други подобни дейности и по всички други начини, предвидени в настоящите Общи условия, без да е необходимо вашето изрично писмено съгласие.

При извършване на действията по предходното изречение Доставчикът не предоставя лични данни на лицата, участващи в събитието.
Ако не желаете снимки/изображения от вашето събитие да бъдат използвани, както е описано в предходното изречение, моля, уведомете ни, преди да сключим договор с вас.

  • Да събира информация за потребителите на уебсайта чрез формата за контакт на уебсайта и да установява обратна връзка с тях относно изпълнението на услугите, които предоставя. Потребителите предоставят информация чрез уебсайта доброволно.
  • Да запазва данни и информация, намиращи се на сървъра на уебсайта, и да ги предоставя на съответните държавни органи, когато е необходимо за запазване правата и законните интереси, собствеността и сигурността на Доставчика и трети лица;
  • Да потърси съдействие от компетентните органи в случай на нарушение на настоящите Общи условия, за да защити уебсайта и услугите, които предоставя,
  • Да поиска обезщетение за всякакви щети и претенции на трети страни, произтичащи от нарушаване на настоящите Условия за ползване и/или неоторизирано използване на услугите на уебсайта.
  • По всяко време, да променяте, трансформирате, подобрявате уебсайта и/или временно или окончателно да прекратите достъпа до уебсайта (или част от него) по всяко време без предизвестие или съгласие на потребителите.

(4) Доставчикът може по свое усмотрение да спре или прекрати достъпа на потребителя до този уебсайт и да забрани всякакво текущо или бъдещо използване на този уебсайт (или която и да е част от него) от потребителя, ако потребителят не спазва някоя от разпоредбите на тези Общи условия.

(5) Доставчикът се задължава:

  • Предоставя на потребителите на уебсайта вярна информация за своите дейности;
  • Да информира потребителите за данните, които събира от тях и целите, за които събира данните, периодите на съхранение и др. Повече информация за събираните данни и задълженията на Доставчика по отношение на личните данни можете да намерите в нашата Политика за поверителност.
  • Да спазва стриктно разпоредбите на Общите условия за ползване на уебсайта.

27. Ограничения на отговорността

Доставчикът не носи отговорност за каквито и да било вреди, произтичащи от, във връзка или свързани с достъпа на потребителя до и/или използването или невъзможността да използва Уебсайта и всякакви материали, връзки от Уебсайта към други сайтове и от други сайтове към Уебсайта или неправилна или неточна информация, съдържаща се в Уебсайта. Това е ограничение на отговорността, което се прилага за всички щети, включително преки и косвени, случайни или последващи щети (включително, но не само материални щети, загуба на използване, загуба на данни, загуба на бизнес, икономическа загуба или загуба на печалби), или по друг начин, до степента, разрешена от закона.

28. Права и задължения на потребителите

Можете да използвате нашия уебсайт само по начин, който е законен.
Запазваме си правото да спрем или прекратим достъпа ви до нашия уебсайт, ако съществено нарушите разпоредбите на тази клауза или някоя от другите разпоредби на тези Общи условия. По-конкретно, може да предприемем едно или повече от следните действия:

  • Да спре, независимо дали временно или постоянно, правото ви на достъп до нашия сайт;

 

  • Да ви предупреди писмено;

 

  • Да предприеме съдебни действия срещу вас за присъждане на обезщетение в резултат на нарушението ви;

 

  • Предприеме допълнителни правни действия срещу вас, ако е необходимо;

 

  • Да разкриваме такава информация на правоприлагащите органи, както се изисква или считаме за разумно необходимо;

 

  • И/или всяко друго действие, което считаме за разумно подходящо (и законно).

29. Поверителност

Искаме да защитим вашата поверителност. Ние разбираме, че всички потребители на нашия уебсайт са основателно загрижени да знаят, че техните данни се използват законно. Ние приемаме много сериозно отговорностите си съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на лицата по отношение на обработването на лични данни (GDPR). Повече информация за мерките, които предприемаме можете да намерите в нашата Политика за поверителност, която е публикувана на уебсайта. С приемането на тези Общи условия вие се съгласявате, че ще обработваме вашите лични данни в съответствие с нашата Политика за поверителност.

30. Бисквитки

Този уебсайт използва бисквитки. За повече информация относно това как използваме бисквитки, пиксели и подобни технологии, когато посещавате уебсайта, моля, прочетете нашата Политика за бисквитки, като щракнете върху връзката „Политика за бисквитки“ в долния десен ъгъл на уебсайта.

VIII. ПРОМЯНА НА ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ

Ние от Агора Солюшънс ЕООД, DBA Boutique Events може да променяме и/или допълваме настоящите Общи условия по всяко време без предизвестие. Всички подобни промени ще станат обвързващи за вас при първото използване на нашия уебсайт след въвеждането на промените. Затова ви препоръчваме да проверявате тази страница от време на време.

В случай на противоречие между текущата версия на тези Правила и условия и която и да е предишна версия(и), настоящите и приложими разпоредби имат предимство, освен ако изрично не е посочено друго. Пълният текст на Общите условия можете да намерите на boutique-events/bg/terms-and-conditions

Ако продължите да посещавате, осъществявате достъп или използвате уебсайта, ще се счита, че сте приели всички изменения на Общите условия и безусловно сте се съгласили да бъдете обвързани с тях.

IX. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО И ЮРИСДИКЦИЯ

Тези Общи условия и отношенията между Вас и Нас (независимо дали са договорни или други) се уреждат и тълкуват в съответствие с българското законодателство.

Компетентният български съд по седалището на Доставчика има изключителна юрисдикция по всички спорове, произтичащи от или във връзка с настоящите Общи условия, включително спорове относно тяхната валидност, тълкуване, изпълнение или неизпълнение и изпълнението на всякакви извъндоговорни задължения, произтичащи от или във връзка с настоящите Общи условия.

X. ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

Нямате право да прехвърляте вашите права и задължения, посочени в настоящите Общи условия, на трета страна.
Невалидността на която и да е разпоредба от тези правила и условия не ги прави напълно невалидни.

Законите на Република България се прилагат за всички въпроси, неуредени в настоящите Общи условия, свързани с тяхното изпълнение и тълкуване.

Тези Общи условия са последно актуализирани на 14.03.2025 г.